Hej!

Onsdag idag igen då. Sitter och ska börja vår 4 och en halv timme långa graf lektion.
Frida har problem med att logga in på msn. Deras hemsida har ändrats och det är inte så lätt att hitta för henne. Kul tycker jag.

Har precis käkat också, fiskgratäng. Helt okej faktiskt. Jag tyckte att Vivi och Rasmus pratade om att de skulle äta paj ikväll, så jag frågade om de skulle göra det och Joanna säger jätte glatt. "Jag Ska Äta Paj!!! Björnbärspaj!" 
"okej?!? fråga dom andra!"
" ska ni äta paj ikväll?"
Alltså ni skulle se Vivs och Rasmus miner, dom minerna förgyllde min dag kan jag säg! 
Eller det är mycket som förgyller min dag idag!=)



Kommentarer
Postat av: frida

Alexandra ek du kom heller int ein när du testa haha

2007-08-29 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback