Fredag!

Igår kl 20.45 var lyckan fullständig. 1-0 TILL GAIS!!!!! Folk runtomkring måste trott att vi var galna men, vi var bara glada.

Första dagen i skolan idag. Helt okej, jag och joanna ska få varsinn biobiljett för att vi ställde upp på att leka lekar med ettorna. Stationen som va fick gick ut på att alla skulle stå på en bänk och sedan skulle man flytta sig så att man stod i bokstavsordning. Väldigt enkel lek.
Jag och Kalven förklarade för första gruppen hur man gjorde. jag sa att de som började på a skulle stå till vänster och joanna sa att de skulle stå till höger. Självklart var det jag som sa fel och fick skiten. Joanna sa att det var förnamnen som gällde, jag sa efternamnen. Jag hade fel där med och fick ta skiten igen.
När nästa grupp kom så fick jag bara räkna hur många de var.

Vi skulle bestämma vilka som skulle vara med i elevrådet och allt det där vanliga också. Man skulle ha två förtroende representanter. Om de två som blev det är sjuka så ska någon anna göra det och om hon nu också är sjuk så ska jag.

Ska gå på bio idag också, med två pinglor! En av dem stod och hoppade som en galning i ett av fönstrerna när jag satt och väntade på bussen. Den pinglan var Therese.
Den andra "pinglan" heter Joanna. hon kan verka lite elak ibland men jag tycker mycket mycket om henne ändå!


GAAAAIIISS TJEJEEEER!!!! VI HAR VUNNIT!

Kommentarer
Postat av: Tess

hoppade som galning? phh, jag kopplat med ordet galet? jag ska ivarjefall ha en feeeeet godispåse ikväll (: NJAMI

Postat av: Mimms

jag lekte med ettorna, men inte fick jag någon biobiljett :(

2007-08-17 @ 19:38:26
URL: http://mimmslovet.blogg.se
Postat av: Jess

Gott jobbat i fotbollen! =)

2007-08-18 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback