Brönbycup



Det hela började i söndagsmorse klockan nio då stefan hämtade upp mig och mitt pack. Eftersom Lina och Kim hade alldeles för mycket packning fick vi åka tillbaks och hämta allt detta.
Det första Steevie sa till mig var: Hej, fy fan vad gott det hade varit med pizza. klockan var då som sagt halv tio på morgonen. Kvart över nio På Kvällen!.. får jag äntligen i mig den där pizzan jag varit sugen på hela dagen. Den var dock inte så god, men om man ser till den maten vi fått i Danmark hela veckan så ska jag inte klaga.

vid halv sju morgonen därefter vaknade vi av ett jävla liv utanför vårt rum. HURRA! och vi som kunde sova hur länge vi ville. Tjejerna som skrek var ett 93 lag och hade ingen respekt för några andra.  Speciellt inte för oss. Möjligtvis högsäterskillarna (som förövrigt vann guld). Grattis till dem.

Gullbrandstorps AIS kom till semifinal.

På tisdagen var vi på tivoli i köpenhamn. Detta var väldigt roligt. bästa var lätt loopen och lustiga huset. Vi åkte nån liten "bergochdalbana" också, det var riktigt roligt eftersom vi fick åka många fler varv än alla andra.
inne i lustiga huset fanns ett hamstehjul vilket Matilda skapade väldigt stor glädje i. Det är inte speciellt smart att stå still i ett sådant hjul. Detta resulterade i att hon låg och rullade runt som en boll och tillslut fick vi hjälpa till att dra ut henne.

Sedan har vi varit på disco. måste säga att man skäms verkligen för vissa tjejer. Men det var en kul kväll det också iallafall.

Petter har varit den sötaste killen på hela veckan. Och jag har varit glad för att jag fått leka med bilar.

På tågstationen på vägen hem så läste jessica högläsning ur Frida tidningen.
20 frågor och svar om sex
- hur stor är mannens penis i slakt tillsånd? så stod det i tidningen. Jessica läser fel och läser slackttillstånd. Allihop börjar skratta men Annika tog priset. Jag tror inte att det var en enda inne på tågstationen som missade Ankans flabbattack.

muchosmuchosmuchos mera har hänt, men va fan.. fråga om ni vill veta något mer.

Kösshejj/ Alle ek


Kommentarer
Postat av: Daniella

Petter? nu får du allt berätta alle ;)

2007-08-05 @ 22:23:27
Postat av: Mimms

jo förstår du nella, alle har hittat en ny man som passar henne alldeles utmärkt. Petter is the man,

Postat av: Falkis

petter is the real man ja! alle, du glömde skriva att vi hade jääättteeee KUL:D

2007-08-06 @ 22:05:59
Postat av: Alexandra

vi hade jääääääätteeee kul!!!

2007-08-15 @ 11:56:49
URL: http://alexandraek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback